שר הביטחון בהצהרה: "חוק גיוס רק בהסכמת כל הממשלה"

חדשות קול חי No Comments on שר הביטחון בהצהרה: "חוק גיוס רק בהסכמת כל הממשלה"

שר הביטחון יואב גלנט הערב בהצהרה דרמטית: "האתגרים מוכיחים כולם חייבים לשאת בנטל. כל חלקי העם. לא אגיש את חוק הגיוס מטעם משרד הביטחון בלי הסכמה רחבה בקואליציה". השר גנץ הגיב: "נפעל ביחד עם שר הביטחון גלנט כדי לקדם מתווה שירות ישראלי בהסכמה רחבה ובהקדם".

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פחות מיממה לאחר סגירת הקלפיות ברשויות המקומיות, והאתגרים הבוערים באמת צצים: שר הביטחון יואב גלנט הערב בהצהרה דרמטית על חוק הגיוס: "ישנו צורך לאומי, ממשי בהארכת השירות של חיילי הסדיר משך תקופת ובהארכת השירות של חיילי המילואים. אין קיום רוחני בלי קיום פיזי האתגרים מוכיחים כולם חייבים לשאת בנטל. כל חלקי העם. לא אגיש את חוק הגיוס מטעם משרד הביטחון בלי הסכמה רחבה בקואליציה".

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ מיישר קו עם גלנט: ״כל חלקי החברה הישראלית צריכים לקחת חלק בזכות לשרת. הצורך הזה הוא צורך ביטחוני, לאומי וחברתי. נפעל ביחד עם שר הביטחון גלנט, עם כל סיעות הבית וכל חלקי החברה הישראלית כדי לקדם מתווה שירות ישראלי בהסכמה רחבה ובהקדם.״

במפלגות החרדיות זועמים על הצהרת גלנט ״היא היתה מלאה בסיסמאות, ככה לא נצליח לפתור את המשבר״. בכיר ביהדות התורה: אם נתניהו רוצה להמשיך להיות ראש ממשלה בקיץ הוא יצטרך לאשר חוק גיוס.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד בתגובה לדברי גלנט: אדוני שר הבטחון, על שולחן הכנסת יונח בשבוע הבא מתווה הגיוס של יש עתיד: שיוויוני, יעיל, הוגן. כל מה שהליכוד צריך לעשות הוא להתנהג כמו מפלגה ציונית ולהצביע בשבילו. לא נוכל ביחד לנצח אם לא ביחד נתגייס.



0 תגובות